tisdag 8 december 2009

Gammal kärlek...

När jag var i tidiga-mellantonåren hade jag en stor kärlek... Eller egentligen hade jag flera stycken, men "the one" var Jon från New kids on the block. Han var lång, mörk och äldre... :) Har ramlat över hans Twitter häromdagen och av nyfikenhet tänkte jag söka upp eventuella grupper på Facebook. Hittade en där jag genast gick med (ja, han är ju fortfarande fin att titta på, så gammal han är ;)) Läste lite i diskussionerna som fanns, och JÖSSES, där fanns en nyhet jag inte kunde tänka mig! http://www.celebritysmackblog.com/2009/02/05/breaking-nkotbs-jonathan-knight-is-gay/

Det visar sig att han tydligen är gay! Hoppla! Nåja, det skulle ju förklara varför han var min favorit. :D Har av någon anledning alltid lyckat dras till killar som gillar killar (dvs -inte mig *buhu*) Förrutom mina pojkvänner och min make då (såvitt jag vet ;)). Jag har nog en handfull gamla (obesvarade) förälskelser där jag i efterhand fått reda på, eller hört ryktas att killen i fråga vart gay.

Nåja, jag är glad om andra är glada, och om jag själv får vara glad då och då med. :)

______________________________________________

Nu skall jag försöka hitta min tårtdekorationslåda i någon av alla flyttkartonger. Tanken är nämligen att jag och dottern skall dekorera ett litet pepparkakshus som sattes ihop tidigare ikväll, och vi vill ha lite färg i kristyren istället för den vita färg det per automatik blir. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar