onsdag 23 december 2009

Dan före doppareda'n...

Har inte varit så aktiv här den senaste veckan då jag haft fullt med skola, jobb osv.

Idag däremot var jag uppe innan tuppen, eller innan blogbilen hann hit strax efter 6 åtminstone. :) Med mycket att göra har jag nu startat julskinkan i ugnen och skall strax fortsätta med annat pyssel och försöka få bort massa flyttkartonger (kanske rentav packa upp lite mer av det vi inte fått upp ännu :) ).

Ikväll blir det uppesittarkväll med Bingolotto paketinslagning.

Om jag inte skulle hinna uppdatera innan jul, så önskar jag alla en lugn och skön jul med god mat i goda vänners (eller släktingars) lag.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vad roligt att du hittade mig och nu har ju jag hittat dig!

    Önskar dig en underbar jul!
    Kram!

    SvaraRadera