fredag 19 februari 2010

Sova är för mesar...

Livet rusar fortfarande på 200 knyck känns det som.
*H* är numer inskolad på dagis, men efter en vecka där blev han dålig och fick vara hemma en vecka med feber och förkylning :( Samtidigt fortsatte skolan sin gilla gång, och under denna vecka har det varit deadline, slutseminarie på kursen och nu även kursstart. Jag skall få lära mig vad SQL innebär. Snart kan jag göra min egen bloggportal ;)

Med en familj som ur förkylningssynpunkt verkar må bättre skall vi imorgon ha besök av en klasskamrat som skall få ta del av galna familjen en lördag... :) Hon lät sugen på att baka vilket kommer göra *M* utom sig av lycka då hon gillar 1. besök och 2. baka (pyssla). På kvällen skall vi dessutom passa på att se hur deltävling nr 3 i Melodifestivalen utfaller.

På återhörande när jag kommer ihåg/orkar/hinner. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar